شماهم دیگه هفته ای یکبار شده دکتراتون؟🥴😂
همش تو مطب دکتر خوابیدم

۹ پاسخ

خیلی هفته ای یه بار
مشکل خاصی دارید؟جز مکمل داروی دیگه ای مصرف میکنید حتما برای اونه
من ۲۸ رفتم بعد ۳۲ بعدیو گفته ۳۶ بیا

من از هفته 32 گف دو هفته یکبار بیا این س شنبه آخرین باره دیگه میرم دکتر چون گف نامه میده

بع من گفته دوهفته یبار

من ماهی یه بار

من نه هر سه هفته شایدم بیشتر الان ۳۲هفته ام /۲هفته

من دوهفته یکبار دکتر گفته برم پیشش

من که دیگه منشی اسممو بلد بود🤣

مال من از اول هر دو هفته یکبار بود هنوزم همونه

وایی اره 😫

به من ک گفته هفته ایی دو بار بیا

سوال های مرتبط