سلام من رو موتور میشینم خیلی داخل واژنم درد میگیره چرااا؟؟

۱۳ پاسخ

وای خطرناکه
حتی دست انداز عادیم خطر داره دختر

من که چه قبل بارداری چه الانش همش سوار موتورم

یک متر پاتو از این ور تا اونور باز میکنی میشینی رو موتور تازه میگی چراااا واژنم درد میگیره

عزیزم موتور و با اسکیت جایگزین کن😆

خب نشین عزیزم خطرناکه

عزیزم‌چون‌نباید بشینی تکونای ریز موتور باعث انقباض و‌زایمان زودرس میشه

واقعن پشت موتور میشینی!!!؟؟فکر نکردی خطرناکه؟

خطرناکه نشین

موتور آخه نباس سوار بشی دختر

موتور واسه بارداری خیلی خطرناکه چرا میشینی؟

موتور دیگه مناسب شما نیست فعلا

موتور و دوچرخه ممنوعه

چون نباید رو موتور بشینی

سوال های مرتبط