سلام دوستان مگه واکسن چهارماهگی دوتابود؟؟🤔

۱۰ پاسخ

اره دوتا تزریقی دوتا خوراکی

اره گلم‌دوتاتزریقی دوتاخوراکی

اره دوتا خوراکی دوتا تزریقی

بله دوتا هست

آره. دوتاست منم پسرمو دیروز بردم یهداشت زدن از دیروزه اصلا شیر نمیخوره

دوتا دختر قبلیام 2تا تزریقی بود یدونه خوراکی این دخترمو بردم 3تاتزریقی بود دوتا خوراکی

مال پسر من دوتا خوراکی بود ۳ تا تزریقی

اره من هم امروزبچمو بردم دوتاواکسن ودوتاخوراکی بهش دادن تعجب کردم فکرکنم قبلناچهارماهگی یکی بود

۳ تا شده

دوتا تزریقی و یکی خوراکی واسه پسرم بود

سوال های مرتبط