۸ پاسخ

من که آنلاین گرفتم ولی خیلی خیلی خیلی راضیم

اتفاقا چیزای خوبی میگن
اگه حوصله نداری حضوری بری دوره آنلاین بگیر نگاه کن

دکتر من گفت برا زایمان طبیعی باید بری چون منم طبیعی نمیخواستم سزارین میخوام واسه همین نرفتم کلاساش

من از طرف بهداشت قبل از عید دو جلسه رفتم جنگ شد کنسل شد گفتن اگر میخوایی خودت برو کلاسای بیرون شرکت کن که من نرفتم ،از دکتر خودمم نپرسیدم،شما دکترت کیه؟

اره برو
خیلی چیزا یاد میگیری

برای زایمان طبیعی خوبه چون تمرین نفس کشیدن یا توپ طبی داره

خیلی خولن حتما برو منم دارم میرم خیلی با تجربه ان

اره حتما برو

سوال های مرتبط

مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری