۲ پاسخ

انقباض بوده ، درد زایمان نظم داره اگه تو یک ریتم تکرار شد و با استراحت و تغییر حالت بهتر نشدی ، میشه گفت درد زایمانه

اگر درد شدید داری شاید نشانه زایمانت
هفتت هم خوبه کاملا امنع

سوال های مرتبط