۴ پاسخ

نه دارو بخور یا اب میشه یا وقتی پریود شدی میاد میره من از ۱۴سالگی هی کیست میگیرم

مایع آزاد یا تخمکه یا عفونت
کیستتم دوسانته
باید دارو بخوری سه ماه بعد چک کنی باز

عزیرم اون مایع آزاد یعنی تخمک آزاد کردی
و اونم که گفته کیست داری زیاد بزرگ هم نیست نمیدونم چطور گفته کیست

درد هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی