۴ پاسخ

پسر منم دقیقا اینجوری شده دو روزه از پوشک گرفتم هنوز پی پی نکرده دیگه آلو پختم ببینم اگه بخوره خوب مبشه

عزیزم مشاور به من گفت اصلا اولش پوشک ببند برای بگو بشین تو دستشویی تو پوشکت پی پی کن
بعد پوشک بچه چسب برای بگیر پی پی کنه
بعد پوشک بذار زمین توی اون پی پی کنه بعد ازش بگیر
پی پی ممکنه هفته ها طول بکشه تا درست شه

ملین بده بهش

میترسه واسه اونه زمان میبره

سوال های مرتبط