مال منم ۹ تالاسمی مینورم. مشکلی نداره. ففول دو تا دو تا میخورم
طبیعی که خون ریزی خیلی خیلی کمه
اون سزرین هست که 7لایه هست خون ریزی شدید داری
برا من ۱۰عه
از منم الان روی 9 هس بالاهم نمیره
طبیعی کمتر خونریزی داری
سزارین دو برابر طبیعیه
منم میخام برم سز😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.