۴ پاسخ

مال منم ۹ تالاسمی مینورم. مشکلی نداره. ففول دو تا دو تا میخورم

طبیعی که خون ریزی خیلی خیلی کمه
اون سزرین هست که 7لایه هست خون ریزی شدید داری

برا من ۱۰عه

از منم الان روی 9 هس بالاهم نمیره
طبیعی کمتر خونریزی داری
سزارین دو برابر طبیعیه
منم میخام برم سز😥

سوال های مرتبط