دنیز
دنیز
دنیز
دنیز✨👌🏻
دنیز😍😍
دنیز قشنگ تره بنظرم
نیلا دیگ قدیمیه دنیز قشنگه
نیلا😍😍
نیلا.
نیلا بهتره
من نیلا زیاد شنیدم
نیلا😍.
هیچ کدوم
ما واقعتیش دودول طلا صداش میکنیم🤨🤨خودمم ناراحتما ولی انگاری شوهرم خیلی راضیه
دنیز خیلی کمتر و شیک
ولی نیلا خوش اوا تره ملوس وسکسی بنظرم 🥰
ببین به فامیلیشکدوم بیشتر میاد
نیلای هم قشنگ عزیزم
بچه منم اسمی نداره فعلاجوجه صداش میزنیم👶🏻🐥
بنظرم دنیزخیلی قشنگه خودم خیلی دوس داشتم اگ دختربود دنیز بزارم
اگه صرفا دنبال شیکی و تک بودن اسم هستی دنیز بزار
ولی ب سلیقه ی من نیلا قشنگ تره
ولی بازم بهت توصیه میکنم صرفا دنبال قشنگی و تکی نباشی اسم تاثیر زیادی تو آینده بچه داره درمورد ارتعاش اسم انرژی اسم و اینکه ب اسم خودت و پدرش انرژیش هماهنگ باشه هم ی تحقیقی بکن ب چیزای جالبی میرسی
اسم دختر منم دنیز هست من ک اسمش رو خیلی دوس دارم
وای سوال من😐😂 ماهم تو دنیز موندیم شوهرم خیلیی مایله به دنیز یبار گهواره باکس گزاشتم خیلیی دنیز طرفدار داشت
بچه من تا ۸ماهگی اسم نداشت نی نی صداش میکردم باباش سر کار بود نیومد اسم بزارم
ماه هشتم گفتم بابا این بچه بدون اسم موند دیگه یک روز تو خیابون اسمش گذاشت ماهور 🫀🫀😀😀🫀🫀
نظرت رو آنیل چیه؟خیلی شیک و کمه پیشنهادم بود بهت ولی بین دنیز و نیلا دنیز شیکتره
دنیز
نیلا دیگه خیلی زیاد شده
منم هنوز اسم انتخاب نکردم بین آراد وآرن موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.