۵ پاسخ

رزوئلا گرفته

سرخک نمیگیرن چون واکسن زدن
از تب دونه ریخته بیرون

یعنی در واقع دارو هم ندی خودش خوب میشه
نهایت ۲/۳روزه

دختر من اینجور شد،دکتر گفت سرخک نیست،ویروس رزوئلا هست
سیترزین دادم بهش
پماد هیدروکورتیزون هم زدم خوب شد

رزوئلا گرفته دیگ خودش خوب میشه مراقبت نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان آراز جوون❤️🧿 مامان آراز جوون❤️🧿 ۱ سالگی