رزوئلا گرفته
سرخک نمیگیرن چون واکسن زدن
از تب دونه ریخته بیرون
یعنی در واقع دارو هم ندی خودش خوب میشه
نهایت ۲/۳روزه
دختر من اینجور شد،دکتر گفت سرخک نیست،ویروس رزوئلا هست
سیترزین دادم بهش
پماد هیدروکورتیزون هم زدم خوب شد
رزوئلا گرفته دیگ خودش خوب میشه مراقبت نمیخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.