از ترس حمله آمریکا ب ایران .آدما پناه وپناهندگی شده ورد زبونشون 😄
همیشه همینه یه اسمو انقد میزارن بعد یجا یه اسمو میگی همه نگاه میکنن
اسم قشنگیه... ولی منم از بیش از حد زیاد شدن یه اسم خوشم نمیاد
اره واقعا بعضی اسما خیلی زیاد شدن
چون ملت دنبال پناه امنن
آره خیلییی🥴🥴
حالا زیاد بشه چی میشه؟
مهم اینه از صدا زدنش حس خوبی بگیری
مثلا میخوان پناهشون باشن ای گوز😂
والا ندانم🤭😂
نکنه توام میخای بزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.