۴ پاسخ

به چه روشی میخوای ختنه کنی؟

الان ک بزرگ شده درد داره
باید زودتر میبردی
من پسربزرگم رو۲روزه گی بردم
پسرکوچیکم رو۸روزگی ختنه کردیم

اصلا نترس ختنه خیلی آسونه از واکسن
فقط همون لحظه که ختنه اش میکنن گریه میکنه اذیت میشه بقیه اش نه خیلی راحته☺️

همون روز اول یکم اذیت میشن من دیروز ختنه کردم امروز کمتر درد داشت

سوال های مرتبط