۱۲ پاسخ

گریپ میکسچر اگه بچه ت رفلاکس داشته باشه خوب نیست واسش، رفلاکسش رو تشدید میکنه، دکتر واسه دختر من ایزی کول نوشت

اگه رفلاکس داره اصلا نده

بله دکتر خودش داده بود با پدی لاکت و کولیکز

اره دادم ولی زیاداثرانچنانی نداشت ولی بازم ازهیچی بهتربود

گریپ میکسچر هم داد ولی این قطره بهتره زودتر خوب میشه

من این قطره رو دکتر داده میدم خیلی خوبه

تصویر

بله من میدادم

بله من تا یک ماهگی بهش دادم

کولیکز خیلی خوب بود
بعد از یکماه باید گرمیچر داد

زیر یک‌ماه ممنوعه نباید داد
اینفاکول بخر یا کولیکیز

من گریپ واتر میدم سریع آروم میشه

اره من میدادم ولی چند روز فقط اثر کرد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی