منم باید بزنم بهداشت گفت بیا ۲۷ هفته بزن من دو سه روز دیگه ۲۸ هفته کامل میشم بعد برم
هیچی نمیشه اصلا نگران نباش یه خورده دستت سنگین میشه همین
هر ۱۰ سال واکسن رو باید بزنیم. کسی نزده باشه تو بارداری حتما میزنن بهش از هفته ۲۷ به بعد .
۱۵ سالگی ۲۵ سالگی ۳۵ سالگی .الان من ۲۴ سالمه ولی چون حامله هستم باید بزنم حتما.
ولی اگه ۲۵ سال شده باشی و خودت رفته باشی بهداشت زده باشی. بعدش حامله بشی نیاز نیست بزنی. ولی از ۲۵ گذشته باشی و نزده باشی تو بارداری هر سنی باشی حتماباید بزنی.
ببخشید کزاز و همه مادران باردار باید بزنن؟,
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.