بماند به یادگار از. ۲۱اردییهشت واکسن کزاز رو زدم بببینیم چی میشه

۴ پاسخ

منم باید بزنم بهداشت گفت بیا ۲۷ هفته بزن من دو سه روز دیگه ۲۸ هفته کامل میشم بعد برم

هیچی نمیشه اصلا نگران نباش یه خورده دستت سنگین میشه همین

هر ۱۰ سال واکسن رو باید بزنیم. کسی نزده باشه تو بارداری حتما میزنن بهش از هفته ۲۷ به بعد .
۱۵ سالگی ۲۵ سالگی ۳۵ سالگی .الان من ۲۴ سالمه ولی چون حامله هستم باید بزنم حتما.
ولی اگه ۲۵ سال شده باشی و خودت رفته باشی بهداشت زده باشی. بعدش حامله بشی نیاز نیست بزنی. ولی از ۲۵ گذشته باشی و نزده باشی تو بارداری هر سنی باشی حتما‌باید بزنی.

ببخشید کزاز و همه مادران باردار باید بزنن؟,

سوال های مرتبط

مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جان جانان مامان جان جانان ۱۲ ماهگی