من فقط این قرص اهنا بم میسازه
خارجی بم نمیسازه😅اهن وطنی میپذیرن
بهداشت به منم از این مولتیا میده
نه نمیدن
افرین مولتی خارجی میدن بهتون. بهداشتتون با کلاسه😅 ما ک ایرانی میده همه رو باز خودم میرم خارجی میخرم از بیرون😐
هیچی نمیدن ب ما
اره همیناس
آره بهداشت ما ویتامین دی واهن ومولتی میده
والا ب ماک هیچی نمیدن
اهن ازبهداشت نمیگیرم دکترم گفت یبوست میاره ولی مولتیم همینه
به مانمیده
ب من ک هیچینمیدن
هی میگننداریم🫥🫥
اصلا به من یدونه هم ندادن
او خارجی میدن بهتون
کپسول رو داد بزرگه من نمیتونم قرص بخورم😂
آهنه اینا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.