۳ پاسخ

شیرین عسل درست کن

پودر ژلاتین بزار رو حرارت آب بشه بهش خامه اضافه کن و پودر کاکائو بعد کف قالبت چرب کن یا پلاستیک پهن کن بیسکوئیتاتو بچین روش کرم بزن چند لایه بشه بعد بزار یخچال خودشو بگیره تو این مدت شکلات تخته ایت رو بنماری کن کیکت اماده شد شکلاتتم خنک باشه بریز روش بازم بزار یخچال موز رو هم لابه لای بیسکوئیتا بزار بعد شکلاتا سفت شد روش پودر کاکائو یا پودر قند الک کن خوشگل میشه
خودم درست نکردم ولی کلیپشو دیدم خوشگل شده بود

من با پتی پور درست میکنم ساقه طلاییشو نمیدونم میشه یا نه
ولی دو لیوان شیر یه لیوان شکر دو قاشق ارد دو قاشق پودر کاکائو بزار رو شعله مدام هم بزن تا حالت فرنی بشه ن سفت ن شل بیسکویت بزن ب شیر بچین ی لایه مواد بریز حالا روش موز خاستی بریز لایه بعد بیسکویت و مواد تا تموم شه بعدم بزار یخچال یکم خنک شد نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی