۱۴ پاسخ

انقد دوست داشتم اینجوری باشم😂😂😂متاسفانه هیچ نوع ویار سنگینی نداشتم خخخ

من کلا ویار نداشتم و ندارم

دقیقااا🥲منم اینطوری شدم❤️‍🩹

من هفته اول حامله بودم ولی خبر نداشتم عاشق بلال بودم شاید یک ماه
هرشب میرفتیم با شوهرم بلال میگرفتیم میامدم خانه درست میکردم می خوردیم عاشقش بودم خبر نداشتم چه خبره بعدش فهمیدم حامله ام متوجه شدم چرا انقلاب حوس بلال میکردم

اره عزیزم طبیعی
من سر پسرم یه بار کلا هوس کردم اونم میگفتم خودت بلند شو برو بگیر بیار هرچی شوهرم میگفت زنگ‌ میزنم سفارش میدم الان میارن حالا رستوران سرکوچه مون میگفتم نه خودت برو بگیر بیار یه ساعت گریه کردم

من اصا ویار سنگین نداشتم.
یبار بد موقع هوس نون ساندویچ کردم گیرم نیومد گریه کردم🫣🫡

تاحالا هوس‌نکردم🥲

بعضی وقتا ارہ

منم یبار طالبی میخواستم باگریه گفتم به شوهرم 🤣🤣

من فقط اوایل بارداریم ببار هوس ترشی مشهدی کردم فقط یدونه گل کلمش حالمو خوب میکرد ولی پیدا نمی‌کردم آره واسش گریه کردم ولی بعدش دیگه نه
البته شوهرم میگه وقتی چیزی میخوای دیگه هیچی نمی‌فهمی چی میگم چند وقت پیشم بلال دیدیم ببین هرچی می‌گفت واقعا نمی شنیدم می‌گفت آره باشه باشه برگرد بلال بگیر الان تموم میشه الان میبرنشون😂🤲

دقیقا من همون لحظه باید بخورم

من بارداری اولم برا ی بلال اینقدر اشک ریختم که هوس کرده بودم پیدا نمی‌کردم کرده رو جا بند ک هوس بلالشو داشتم

من میگن بالای چشت ابرو گریم میگیره
فکر میکنم چون استراحت مطلق هستم و از خونه نمی‌رم بیرون افسرده شدم

منم این جوری هستم 🤕😂

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین هفته بیست‌وپنجم بارداری