۹ پاسخ

اینفاکول بدع

از دکتر راجب شیرش نپرسیدی؟

همدردیم😮‍💨پسرم از 12تا 5 گریه

قطره اینفاکول بده سیسمونی فروشیا دارن

صدای سشوار بزار
تو بغلش بگیر
شربت قبل اینکه گریه یی کولیکی شروع بشه بهش بده
کم ترنجبین اب کن‌به اندازه نصف قاشق چایی خوری بهش بده البته زیاده روی نکن بچه اسهال میشه و اب از دست میده
با روغت زیتون‌دور نافشو ماساژ بده
حوله گرم کن دورش بپیچون
قنداقش گن.
دست باید ازاد باشه

دختر منم موقعه پی پی کردن خیلی گریع میکنه به خودش میپیچه ☹️

من از این قطره میدم دکتر داده چند نفر تو خانوادمون هم راضی بودن میگفتن این حال بچشون رو خوب کرده

تصویر

عزیزم پسر منم کولیک شدید داشت باید خیلی خودت رعایت کنی تو تغذیه خیلی چون بیشتر تشدید میشه

قطره بیوگایا پیدا کن اصل عالیه

سوال های مرتبط