۵ پاسخ

تواین سن فقط کلاس مادروکودک میشه برد من دیروز کانون پرورش فکری پرسیدم گفتن بالای ۵سال میتونه کلاس بیاد

والا کلاس مادر کودک میبردم قبلا الان قصدشو داشتم‌ببرم ولی شده ۴،۵ تومن ۴ جلسه
بی انصافی میکنن چخبره اخه☹️

نه کلاس که هنوز درک و عقلشو بنظرم نداره، خیلی تو این سن هنوز به مراقبت احتیاج دارن.
ولی خانه بازی و پارک میبرم که بچه هارو ببینه

دوس دارم تعامل داشته باشه با بچه ها ولی خب کلاسی نیس خانه بازی پارک و شهربازی میبرمش

نه هنوز کلاس برای چی اونم تو این سن

سوال های مرتبط

مامان جوجه♥️♥️ مامان جوجه♥️♥️ ۲ سالگی