۶ پاسخ

من دیشب انقباض داشتم الانم زیر دلم درد میکنه یکم🥲

نه درد پریودی فقط یه بار در حد ۵ دقیقه یادمه گرفته بودم هنوز کمر درد نشدم اگر فک میکنی تعداد دفعاتش زیاده برو اطلاع بده ممکنه خطر داشته باشه

بله عزیزم طبیعیه نگران نباش

من دیشب سمت چپ شکم و پهلوم تیر می‌کشید
انقد استرس کشیدم گفتم انقباض هست🤦🏼‍♀️
ولی فکر کنم هم نی نی داره رشد می‌کنه هم رحم روز به روز بزرگ‌تر میشه

نه عزیزم حتما برو بیمارستات

روی پهلو چپم میخابم دردم بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل

اَرشا مامان ابوالفضل اَرشا ۱۰ ماهگی