۳ پاسخ

۳۷و۳۸هفته

نه نرو زوده معاینه بشی میری توی خونریزی سعی کن هر وقت دردت یا همون بادت گرفت بری که اگر زودتر بستری میشی

فکرکنم ۳۶

سوال های مرتبط