عزیزم برا همه متفاوته خیلیا مینویسن که اصلا چیز خاصی نیس ولی برا بعضیا هم واقعا خیلی سخت میگذره من خودم با مامانم رفتم خوب بود که همراه داشتم چون حالم واقعا بد شد سرگیجه و حالت تهوع داشتم
نه عزیزم چیزی نیست .نگران نباش .استرس داشته باشی قندت میره بالا حواست باشه .اروم باش و امیدت به خدا
اصلا هم هیچی نیست الکی ترسناکش میکنن
یه عده که مشکل گوارش داشته باشن شاید یکم زوری بخورن و اذیت بشن
اگه طعم پرتقالی روبهت بدن خوشمزس
فقط آب یخ با خودت ببر که بریزی رو پودر ها و مخلوط کنی بعدشم توی یک ربع این یه بطری رو باید بخوری
منی که زیاد اهل شربت و چیزا نیستم دوست داشتم و به دهنم مزه داد
بعدش هم که میخوری نباید زیاد تحرک داشته باشی که حالت بد نشه
همیننن الکی هم فکرتادرگیرش نکن
فقط اب یخ با خودت ببر و بستگی ب خودت داره من سر بارداری اولم اذیت نشدم اما دومی خیلی حالم بد شد اینا که میگن نه چیزی نیست الکیه و این حرفا کاملا بیشعورن چون هنوز درک ندارن ادما با هم متفاوتن ،و بین ساعتای ازمایش فیلم ببین یا خودتو سرگرم کن و احازه داری اب بخوری
اصلا سخت نبود برای من خیلی راحت بود خوردن شربتش
اصلا مزه بدی نداشت
فقط خون گرفتن اذیتم کرد ۴ مرحله ایی بود، از شب قبلش ۱۲ ساعت ناشتا بودم
درکل قرار نیست پرهیز کنی مثل بقیه روزا هرچی میخوردی بخور ک جواب آزمایشات درست در بیاد
اگ قرار باشه پرهیز کنی مثلا چیزای شیرین نخوری ک مشخص نمیشه درکل قند داری یا ن اگ پودر بود با آب سرد قاطی کن بهتره
نه برای من خیلی خوب بود اصلا نه حالت تهوع داشتم نه چیزی ولی آخراش که دیگه تموم میشه ضعف کردم از ۷ رفتم تا ۱۱
اصلا سخت نیست ، حالمم بد نشد
هرکی یه جور واکنش نشون میده .
من هنوز تهوع شدید دارم و دارو میخورم ولی این ازمایش برام راحت گذشت
همونجور که دوستامون گفتن با اب خنک بخور
۸-۱۰ ساعت ناشتایی هم کافیه بیشتر بشه اذیت میشی
من دیروز انجام دادم خیییلی هم راحت بود فقط حتما با خودت اب یخ ببر پودر رو راحتتر بتونی بخوری و اصلا راه نرو تا کل ازمایش ها تموم شه یکجا بشین
من امروز دادم
کار خاصی هم نکردم
ناشتا باید باشی حتما
خودشون پودرو با آب سرد آماده کردن بهم دادن
بد مزه هم نیست خوبه
فقط خییییلیییییی شیرینه
یه مدل بی انتها شیرینه 😖
ن باباسخت نیست الکی میگن فقط یکم زیادی شیرینه همین
سعی کن با اب سرد قاطیش کنی بخوری
من خیلی عذاب کشیدم چون تهوع صبحگاهی دارم موقع ناشتایی ولی با آب خنک حلش کن و بخور شب قبلشم سعی کن نون و برنج کم بخوری چون قند دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.