۶ پاسخ

قرص فزوفرت گاین فقط مرتب بخور

منم کم خون هستم دارو مصرف میکنم انواع ویتامین ها و اهن ولی تاثیر نداره بیشتر خوراکی ها تاثیر داره

منم کم خون هستم
قرص آهن میخورم
هر صبح شیره انگور میخورم خوبه برای کم خونی
گوشت و عدس و مغزیجات هم خوبه

بله من
روزی سه تا فرفورت میخوردم‌..پسته خام و عدس گیلاس هم خیلی خون ساز هستن

من الان کم خونی دارم دکترم گفت روزی دوتا مکمل آهن و بخورم هم صبح میخورم هم شب

تاپیک اخرم ببینید خانوما🥲

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان دخترم و تو دلی🐣 مامان دخترم و تو دلی🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری