قرص فزوفرت گاین فقط مرتب بخور
منم کم خون هستم دارو مصرف میکنم انواع ویتامین ها و اهن ولی تاثیر نداره بیشتر خوراکی ها تاثیر داره
منم کم خون هستم
قرص آهن میخورم
هر صبح شیره انگور میخورم خوبه برای کم خونی
گوشت و عدس و مغزیجات هم خوبه
بله من
روزی سه تا فرفورت میخوردم..پسته خام و عدس گیلاس هم خیلی خون ساز هستن
من الان کم خونی دارم دکترم گفت روزی دوتا مکمل آهن و بخورم هم صبح میخورم هم شب
تاپیک اخرم ببینید خانوما🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.