سلام‌مامانا خوبین اکو قلب جنین ظروری هس کع بگیریم

۷ پاسخ

نع نیس تو قاعمشهر ساری الان ب این آقاهه هم زنگ زدم‌میگه ۱۱ ملیون با بیمه هم قرار داد ندارم

خوب دکترا همشون مرد هست چطوری انجام میدن من خجالتی ام

ارع من موقع پسرم نرفتم وقتی بدنیا اومد یکی از دریچع ها قبلش بستع بود ۲۰ روزگی انژیو شد نزدیک یع ماهم ای سیو بستری بود حتما حتما هم تو بارداری برو هم ۴۰ روزگی

اگه پزشکت گفته برو اره به من گفت دوبار رفتم

من که بعد از سونوی آنومالی تو ۱۸ هفته که بودم اکوی قلب جنین رفتم

اگر پزشکت گفته باید بری اره ضروری اگه چیزی نگقته نه واجب نیست البته من به انتخاب خودم رفتم

نه من نرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان نفس و تودلی❤️🎀 مامان نفس و تودلی❤️🎀 ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری