۷ پاسخ

کاملا فرق داره مثلا هندونه بره من اوکی بود ولی شیر افتضاحه باید ببینی بچت با چی اذیت میشه

لبنیات رو تا جای ممکن محدود کن مخصوصا شیر
هندونه هم اصلا سمتش نرو من دخترم کولیک نداره ولی یه شب دو تا تیکه هندونه خوردم فرداش بچم خیلی اذیت شد جوری که پرام ریخته بود اصلا دل درد نمیشد و به خودش نمیپیچید دو تا تیکه هندونه خیلی اذیتش کرد

حبوبات، دلستر، دوغ گازدار و نوشابه، سردیجات
تو گوگل هم بزنی میاره

به طور کل هرچی نفاخه دیگه. حبوبات و سیر و پیاز خام و اینا. دکتر دخترم میگفت نه اصلا ربطی نداره ولی یه بار یادمه دلستر خوردم چون نوشته بود شیرو زیاد میکنه بچم تا صبح گریه کرد. دلستر و نوشابه و اینا. ماکارانی هم میگن شیروزباد میکنه ولی من میخوردم دخترم خیلی اذیت میشد. کلا بخوای نخوری تقریبا فقط گوشت و مرغ و برنج میمونه همه چی نفخ داره. حتی سوپم که میگن حتما بخور شیرو زیاد میکنه توش جو داره . خودت امتحان کن ببین یه چیز نمی‌سازه بچه اذیت میشه دیگه نخور. کولیک تا ۲ سه ماه همینطوری اذیت میکنه. خیلی به خودت سختی نده سر خوردو خوراک. خودتم آخه هیچی نخوری بی جون میشی. الانم که نزدیک یه ماهشه. گریپ میکسچر نرس بگیر یه سی سی هر ۸ ساعت میتونی بدی از یه ماهگی. از بقیه دارو ها بیشتر تاثیر داشت برا ما

شکلات نسکافه قهوه

حبوبات ترشیجات سردیجات مثل هندونه بادمجون خیار. کاهو

حبوبات
بادمجون
ماکارانی

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی