امان از تهوع چی بخورم خب الان

۷ پاسخ

قرص دمیترون

دمیترون ۴ برای تهوو خوبه ب ۶ هم میگن خوبه رو من جواب نداد
ولی پاشو یه قاشق عسل با یه نوک قاشق زنجبیل بریز توی آب نه حیلی سرد ن خیلی گرم هم بزن جرعه جرعه اینو بخور تا یکم کنترلش کنه من دکترم گفت اینوو واقعا یه تایمایی جواب میداد ولی ویار سخته خدا کمکت کنه ایشالله زود تموم میشه صبوری کن

نخور دمیترون لب شکری میکنه میگن

هوف منم مثل خودت خوب این موقع صبح آدم خوابش میاد تهوع هم این وسط هست 😑😑تازه بالا آوردم

منم صبح خیلی اذیتم تعوع دارم ولی از گشنگی دارم میمیرم

دست راستت رو سر من 🥲 دلم تهوع بارداری میخاد 🥲

گلاب بو کن
لیمو تازه اگ داری بخور اگ ن ی کم ابلیمو

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته هجدهم بارداری