قرص دمیترون
دمیترون ۴ برای تهوو خوبه ب ۶ هم میگن خوبه رو من جواب نداد
ولی پاشو یه قاشق عسل با یه نوک قاشق زنجبیل بریز توی آب نه حیلی سرد ن خیلی گرم هم بزن جرعه جرعه اینو بخور تا یکم کنترلش کنه من دکترم گفت اینوو واقعا یه تایمایی جواب میداد ولی ویار سخته خدا کمکت کنه ایشالله زود تموم میشه صبوری کن
نخور دمیترون لب شکری میکنه میگن
هوف منم مثل خودت خوب این موقع صبح آدم خوابش میاد تهوع هم این وسط هست 😑😑تازه بالا آوردم
منم صبح خیلی اذیتم تعوع دارم ولی از گشنگی دارم میمیرم
دست راستت رو سر من 🥲 دلم تهوع بارداری میخاد 🥲
گلاب بو کن
لیمو تازه اگ داری بخور اگ ن ی کم ابلیمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.