منم دو هفته تقریبا درد پریودی داشتم ک بعد زایمان کردم
خب چرا ب این زودی پیاده روی. رو شروع کردی
اگه فاصله دردا زیاده شاید ماه درد باشه البته خودم نداشتم ماه درد میدونم درد زایمان رفته رفته فاصله ش کم مبشه
منم دو سه باری تو این هفته درد پریودی داشتم...
ولی نا منظم بود و با جابه جایی حل شد
فکر میکنم درد کاذب باشه !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.