۴ پاسخ

منم دو هفته تقریبا درد پریودی داشتم ک بعد زایمان کردم

خب چرا ب این زودی پیاده روی. رو شروع کردی

اگه فاصله دردا زیاده شاید ماه درد باشه البته خودم نداشتم ماه درد میدونم درد زایمان رفته رفته فاصله ش کم مبشه

منم دو سه باری تو این هفته درد پریودی داشتم...
ولی نا منظم بود و با جابه جایی حل شد
فکر میکنم درد کاذب باشه !

سوال های مرتبط