۱۶ پاسخ

سزارین با بیحسی
چون نمیتونم یه روز کامل با دردهای غیرقابل تحمل بگذرونم و هر دیقه هم یکی بیاد داخلم دست بچرخونه
سزارین میکنم راحت بعدشم برای دردش شیاف میزارم

هزار و صد درصد طبیعی
من از بخیه و برش شکمم میترسیدم
درد هردوتاشون هم کشیدم میگم طبیعی خوبه چون نهایتا سه چهار روز درد داشته باشی و درد بخیه هم اصن داشته باشی نهایتا ده روز هم بعد زایمان بخاطر بخیه اذیت باشی ولی سزارین درسته موقع زایمذن درد نداری ولی درداش بعدش میاد سراغت درسته تا بیمارستانی مسکن میزنن کم میشه ولی وقتی خونه میایی و حتی بعدتر ها هم اذیتی بخاطر رد بخیه
من الان خودم دوماه میشه از سزارینم میگذره ولی یهو ردش کاملا بیحسه و یا گاهی درد میگیره یا میسوزه و سوزن سوزن میشه😐باز هم هرچی خدا صلاح بدونه

بی حسی و سز
من ادم طبیعی نبودم و نخواهم‌بود وحشت دارم از طبیعی

مطمئن باش سزارین بهتره

یکبار طبیعی آوردم تو سن کم ترجیحم دوباره طبیعیه هیچ عوارضی هم نداشت خداروشکر برای من . تجربه سزارین ندارم عزیزم. بنظرم شما هم از کسایی که تجربه هردو زایمان رو دارند بپرس.✨

من طبیعی برام زده بود و چون زود دنیا امد سزارین شدم اینم سزارینم و راضیم هم درد طبیعی کشیدم هم سزارین

سزارین با بی حسی
تمیز و مرتب میریی بیمارستان بدون اینکه ابرو حیثیتت بره زایمان میکنی میای بیرون تمام دردشم مسکن و شیاف مبزنن تموم میشه دردش

من سزارین با بی حسی بودم فقط روز اول درد داشتم با پمپ درد و شیاف میشه کنترلش کرد بعدش درد داشتم ولی قابل تحمل بود البته بستگی به دکترم داره

طبیعی چون دوس دارم همون لحظه دردو بکشم بعدش راحت باشم

سزارین عزیزم من سزارین شدم خ خ خ خ راضی ام ا همه چی

طبیعیی

ترجیح میدم طبیعی زایمان کنم و هر دردی باشه تو بیمارستان بکشم و وقتی میام خونه درد نداشته باشم راحت به بچه برسم با توجه به این که زایمان اولم طبیعی بود اصلا اونقدرا ک میگن سخت نیست باور داشته باش خدا ساختار بدن زن رو برای زایمان طبیعی درست کرده که هنگام زایمان باز و بسته بشه

طبیعییییی

من سزارین ب با بی حسی بودم
خیلی خیلی تجربه‌ی قشنگی بود و هیچی متوجه نشدم خوشحالم ک بی هوش نشدم
ولی بعد از زایمان من ن نسکافه خوردم هم سرمو تکون میدادم هم صحبت میکردم
بعد یک هفته هنوز سردرد هایی میگیرم که میخام گریه کنم ک الان نه با نسکافه خوب میشه نه با نوافن خیلی خیلی سردرد بدی میگیرم

البته اگه طبیعی بودی حتما پمپ درد بگیر خیلی بهت کمک میکنه

طبیعی بهتره دردو یدفه میکشیدی بعد زایمان راحتی ولی سزارین تازه درداش بعد شرومیشه من طبیعی بودم وراضیم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد