۵ پاسخ

از ماه ۶ به بعد من شنیدم

من از دکتر زنان پرسیدم گفت خوب نتیجه نمیده بذار این دوران تموم بشه برو

سلام وقت بخیر
نه اصلا توصیه نمیشه عزیزم

از ماه۶ ب بعد میشه.
من شروع کردم

نمیشه موبر بزار خیلیم راحت

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری