منم اولای بارداری وزنم رفته بود پایین دکترتغذیه این قرص رو برام نوشت گفت بخور وزنت اوکی شد دیگه نخور ۲۰تاشو خوردم انقد اشتهامو بازکرده بود که نگم کلا اضافه وزن گرفتم 😂
منم دکتر بهم داد یک ماه خوردم ماه بعد باز عوض شد تقویتی همه ویتامین ها رو داره قرص خارجی هست
اره من دکترم گفته هفتی ای دوتا
مولتی ویتامین اشتها رو هم زیاد میکن
اره منم همینو خوردم ولی منی که اوایل بارداری اصلا حالت تهوع نداشتم با خوردن این معده ام نمیکشید و بالا میاوردم
قرص تقویتی و مولتی ویتامینه برای مادر
من میخوردم ولی دکتر قطعش کرد برام چون وزنمو برده بود بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.