۱۳ پاسخ

شربت زینک براش بگیر با شربتی امگا ۳ خیلی خوبه هم اشتهاش زیاد میکنه هم قد میکشه

همين كه هست عاليه وسواسي نباشيد

پسرمنم3سال ونیمشه هنوز15کیلوه

ببندش به شیرموز و مغزیجات

هرچی هست خوش استایله.
ایراد نگیر دلم میسوزه، 🫠

ماشاالله موفرفری شاه پسرمون

ای خدا چاقی برا چیشه ماشاالله بهش این یه گلوله نمکه همینجوری خوشگل عزیزم

ماشاءالله عزیزم خوبه خیلیم لاغر نیس

خداحفظش کنه برات
ماشالا💛😍

خیلیم خوبه
حالا مثلا من چاق بودم کجای دنیای رو گرفتم که پسرت نتونه بگیره🥲😁
اگه تغذیه اش خوبه بزار رو همون فرم ژنتیکش رشد کنه قد مهم تره تا وزن

بامزست😂😍

وای چقد نمکه🫀🫀ماشالله مادر

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پناه سادات😻🩷 مامان پناه سادات😻🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری