۶ پاسخ

🤦🏻‍♀️اگ بخاطر گوشت بود میگفتن گوشت بخور ن حلیم ؛ بخاطر گندم دیگه

هر دوتا

جفتشم

بخاطر گندمش

هم گوشت هم گندم، ولی در کل هرچیزی که برپایه گندم درست بشه هم وزن دهی خوبی داره مثل حلیم مثل سمنو

کلا وزن دهنده ست از همه نظر

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی