نه بابا دوطرفش گره داره قیچی میکنه میکشه بیرون
پانسمان که میای خونه خودت بر میداری میری حموم بخیه ام ی طرفشو باز میکنن از طرف دیگ میکشن
بخیه جذبی نیست ،پانسمانم میری حموم خودش در میاد
نه اکثرا کشیدنی
من شنیم جذبی خوب نیست بازمیشه
بستگی داره عزیزم،من بخیه هام جذبی بود،پانسمان هم وقتی بری حموم خودت باید باز کنی
از همه جذبی نیست. برای من رو جذبی زده روز دوم گفت برو حموم زیر دوش ذره ذره چسب رو کندم
واسه همه جذبی نمیزنن بعضی بیمارستانها کشیدنیه بعضیا جذبی
هم جذبی داریم هم کشیدنی بستگی داره دکتر کدومو برنه
من چهارشنبه صبح عمل شدم هنوز پانسبان دارم
قراره صبح دکترم بیاد پیشم ببینم در میاره یانه
برای بعضیا جذبیه برای بعضیا کشیدنی
نه عزیزم بخیه سزارین جذبی نیست ومن بخیه هام رو روز هفتم کشیدم
باز کردن پانسمان کاری نداره خودم توی حمام باز کردم
فک کنم فقط دوطرفشو بازمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.