۹ پاسخ

باغ مارشال زیباترین رمانی که خوندم

شکوه شکفتن
جین ایر
این دوتا یادمه من تو سبک اروپا کلاسیک دوس دارم و اینک زندگینامه از طرف خانوم باشه برام جذابتره

من بیشتر نمایشنامه می خونم
رمان حوصله م نمی کشه
غیر جین ایر و بلندی های بادگیر و آنا کارنینا و دو سه تا دیگه

می خوای بخونی یا ترجمه کنی

بادبادک‌باز هزار خورشید تابان دزیره آناکارنینا تو ایرانی‌هام سهم من خیلی قشنگه

من او
سمفونی مردگان

بادبادکباز. کیمیا خاتون. سووشون

اینارو بخون خیییییلی قشنگن
بوسه بر گیسوی یار
آنائل
گریز از تو
حریر
کاهوگ
در خلوت یک گرگ
وهم
خلسه
بر دل نشسته
دختر نسبتا بد
عشق صوری
آق بانو
کبریا
مرد بد
پسر خاله
اوج لذت
سال بد
اردیبهشت
اولین بوسه زیر درخت گیلاس
در پناه آهیر
گرگها
برای من برقص
ماهرخ
تاوان

من خیلی رمان خوندم اینا همه قشنگن
از یایت رمان دونی و رمان وان بخون

از کجا میگیرین رمان هارو

سوال های مرتبط

مامان مامان حنا وحامی مامان مامان حنا وحامی ۵ سالگی