۸ پاسخ

منم دقیقا هیچی حس نمیکنم اصن انگار ن انگار حامله ام خودم سرگرم میکنم تا بیخیال باشم تا هم خودم استرس نگیرم هم بچم

منم همین حس دارن شبا یکم شکمم و سینه هام سفت میشه یه حالت تهوع میاد سراغم و تمام

منم همینطور م مخصوصا صبحا شکمم کوچیکتره علائم ندارم میگن زوده بری 5ماه شروع میشه نگران نباش با آرامش فعلیت حال کن

من فقط ماه دوم علائم داشتم اونم فقط حالت تهوع و عذر می خوام استفراغ که اونم تایمش خیلی محدود بود یا صبح بود یا شب

نگران نباش خدا خودش مواظبشونه

نگران نباش این استرس از هرچیزی برا خودت و بچه بدتره

از دو سه هفته دبگه کم کم لگداش حس میکنی نگران نباش

منم هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط