منم دقیقا هیچی حس نمیکنم اصن انگار ن انگار حامله ام خودم سرگرم میکنم تا بیخیال باشم تا هم خودم استرس نگیرم هم بچم
منم همین حس دارن شبا یکم شکمم و سینه هام سفت میشه یه حالت تهوع میاد سراغم و تمام
منم همینطور م مخصوصا صبحا شکمم کوچیکتره علائم ندارم میگن زوده بری 5ماه شروع میشه نگران نباش با آرامش فعلیت حال کن
من فقط ماه دوم علائم داشتم اونم فقط حالت تهوع و عذر می خوام استفراغ که اونم تایمش خیلی محدود بود یا صبح بود یا شب
نگران نباش خدا خودش مواظبشونه
نگران نباش این استرس از هرچیزی برا خودت و بچه بدتره
از دو سه هفته دبگه کم کم لگداش حس میکنی نگران نباش
منم هیچ علائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.