۵ پاسخ

کد بانو

اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗


✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم 



خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎


@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2

تصویر

چ خوب درست کردید 😍😍😍
مرسی بابت اشتراک گذاری نوش جونتون🥰

مرسی ، اسکرین گرفتم بعدا درست کنم❤️🙏

✍🏻طرز تهیه:تخم مرغ و روغن مایع و پودر قند را با همزن برقی یک دقیقه بزنید.نشاسته و بکینگ پودر و آرد را اضافه کرده و ورز دهید تا خمیر نرم و لطیفی بدست آید.و در آخر فندق و شکلات اشکی را اضافه کنید و دوباره ورز دهید.

✍🏻از خمیر به بزرگی گردو جدا کرده و با دست گرد کنید و داخل سینی فری که کاغذ روغنی پهن کردید با فاصله بچینید. داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد تا موقعی که کف شیرینی ها کمی تغییر رنگ دهد و برشته شود بپزید.

☑️نکته مهم : شاید خمیر کمی به دست بچسبد ولی اگر میتوانید با دست گرد کنید و خمیر هم به ظرف نمیچسبد یعنی خمیرتان آماده است.

☑️لطفا زیاد نپزید چون خشک میشود. آرد همه ۲ لیوان را یکدفعه نریزید، بلکه کم کم اضافه کنید.

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
عصرونه داریم چه عصرونه ای
کیک یزدی با طعم باقلوا🤌😋
دستورش اینه که ۴تا تخم مرغ هم دمای محیط رو با وانیل و یه قاشق چایخوری پودر هل و یه لیوان شکر ده دقیقه با همزن میزنیم تا کرمی و کشدار بشه بعد بهش یه لیوان روغن اضافه میکنیم نصف لیوان شیر همدمای محیط رو با نصف لیوان گلاب مخلوط میکنیم و بهش چندقاشق زعفرون دم کرده غلیظ اصافه و مخلوط میکنیم ترکیب شیر و گلاب و زعفرون درنهایت باید یک لیوان بشه اونم به مواد اضافه میکنیم و یه قاشق چایخوری عسل برای اینکه کیکای براقی داشته باشیم دو لیوان آرد و یه قاشق بیکینگ پورد مخلوط میکنیم و سه بار الک میکنیم و طی دو مرحله به مواد اضافه میکنیم و اروم با لیسک یا همزن دستی به صورت دورانی هم میزنیم قالبای کیک یزدی رو کاغذ مخصوص کیک یزدی میچینیم و دو سوم قالب رو از مواد پر میکنیم و داحل فری که ۲۰ دقیقه از قبل گرم شده به مدت ۳۰تا۳۵ دقیقه میپزیم وقتی کیکا روش طلایی شد با خلال دندون تست میکنیم اگه بهش نچسبید پخته ،نوش جونتون🥰
#پوشک
#شیرخشک
#فرزند پروری