سلام نظرتون اسم دختر رونیکا چیه خانوما

۶ پاسخ

اسم قشنگیه ....ولی اگه من باشم رو برمی‌دارم ..نیکا. هوش آوا تره این نظر کنه

قشنگه گلم و کمه این اسم تو تبریز من این مورد چون برام مهمه خیلی حواس میدم😂

😍عالـــــــیه اسم یه عزیزه منه

وای چقد سخته انتخاب اسم نظرتون به اسم آیسا هلنا آویسا هلنا چیه کدام شیک و قشنگه

روبیکا هم قشنگه

من مثبته. عاشق این اسمم

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان وهاب مامان وهاب هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته شانزدهم بارداری