اسم قشنگیه ....ولی اگه من باشم رو برمیدارم ..نیکا. هوش آوا تره این نظر کنه
قشنگه گلم و کمه این اسم تو تبریز من این مورد چون برام مهمه خیلی حواس میدم😂
😍عالـــــــیه اسم یه عزیزه منه
وای چقد سخته انتخاب اسم نظرتون به اسم آیسا هلنا آویسا هلنا چیه کدام شیک و قشنگه
روبیکا هم قشنگه
من مثبته. عاشق این اسمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.