سلام به همگی
درد پهلو طبیعی هست ؟! یا چیزی شده مخصوصا بعد غذا خوردن؟!

۳ پاسخ

منم از صبح پهلو سمت چپم زیردلم تیر میکشه درد میکنه بنظرتون چرا اینجوری شدم

غذا نفاخ ؟

پهلو راست؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی