۵ پاسخ

آب نمک قرقره کن
میخک رو دندونت بزار
انشالله ۳ماهه دوم از دکتر میتونی نامه بگیری ببری دندونت رو درست کنی

سیر بزار رو دندونت

منم دقیقا امروز ۴ روزه دندون درد دارم ژل میخک خوبه آب نمک قرقره کن چای دم شده و یه قاشق نمک بذار خنک بشه قرقره کن تاثیر داره اگه عفونت داره آموکسی سیلین رو باز کن پودر رو داخل کاغذ دستمالی بریز بذار رو دندونت عفونت رو میکشه بیرون من امروز اینو امتحان کردم هم دردش کمتر شده هم عفونت دندونم میکشه بیرون

نعنا تازه رو ریز ریز کم .بزار رو دندونت .بزار عصاره برو لا دندون خرابت .البته من باردار نیستم.اما تست کردم.صددرصد جوابه.نعنا بعید میدونم واسه بارداری مضر باشه

آب نمک و فلوراید روی من جواب داده .
بعد از هر وعده ی غذایی دهانت رو با آب نمک بشور .

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری