من همیشه 12 هفته و یک روز رفتم
دکتر نرفتی که برات بنویسه چون معمولا دکتر ها میگن چه روزی برو؟؟۱۲ تا ۱۳ هفته وقت مناسبیه
صبر کن ۱۲ هفته کامل شه بعد برو
من دکترم برا۱۲هفته و ۳روز برام نوشته
من طبق سونو یه هفته عقب تر از پریوده.الان ۱۰ هفته و ۴ روزم طبق پری.باید وایسم طبق سونو ۱۲ هفته بشه بعد برم؟
سه چهار روز بگذره بعد برو
من ۱۲هفته ۴روز رفتم
عجله نکن چند روزم صبرکن
۱۲هفته و ۴روز بهترین تایمه
گلم دوازده هفته و دو سه روز برو.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.