من سر زایمان اولم مامانم مدام گوشت گوسفندیو تو شیشه میپخت میداد همراه با ابش میخوردم حالمو خیلی بهتر میکرد
کاچیو از هفته دوم خوردم چون روز مرخص شدنم درس کردن خوردم زردی بچم رفت بالا
جیگرم خوبه ولی من نتونستم انزیمای کبدم بهم ریخته بود کهیر میزدم
بخدا یه دغدغه هایی ب دغدغه های آدم اضافه میکنید...
اگه سزارین سوپ بخور غذای سفت نخوری که یبوست بگیری
گوشت تو شیشه
کاچی
جیگر
کباب
کاچی، نون سوخاری، آبگوشت، خورشت اسفناج، ماهیچه
کباب جگر کاچی
چیزای نفاخ نخری اگه میخوای شیر بدی
کباب سوپ کاچی
برشتوک
قوتو
کباب
کاچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.