خانوما خون دماغ شدم😑طبیعیه؟

بارداری بارداری زایمان

۷ پاسخ

منم میشم فشارمو گرفتم ۱۰بود

🤣بله متاسفانه اینم طبیعیه،منم همینم تیک ها یکی پس از دیگری فعال میشه😂

منم اسپرین میخورم هروز
همین دیروز خون دماغ شدم. پرسیدم‌ میگن بخاطر اونه
اگه خیلی زیاد نیس نگران کننده نیس

اره علائم هفته ها هرسری فرق میکنه

اره منم چندبار شدم دکتر میگ عادیه زیاد بشه خوب نیس

اره یه روزایی خون دماغ میشدم اصلا نمیتونستم کنترل کنم خداروشکر چند هفته ای میشه دیگه خون دماغ نشدم
بخاطر اسپیرین خون و رقیق میکنه
نگران نباش🥹

آسپرین مصرف میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی