۸ پاسخ

علایم هفتته گلم منم از هفته دگه نوشته خون دماغ میشم طبیعی هست نترس

آسپرین میخوری؟

پس نترس چیزی نیست ،یکم استراحت داشته باش عزیزم

خون دماغ عادیه تو بارداری
اگه آسپرین بخوری هم اتفاق میوفته

عزیزم برو دکتر ببین فشارت بالا نباشه خدایی نکرده

منم صبح خون دماغ شدم
سر دخترمم تا هفت ماهگی خون دماغ میشدم
دکتر برو حتما ولی زیاد نگران نباش

شاید فشارت رفته بالا

فشار خونت و چک کن عزیزم، نگران نباش، یخ بزار روش و سرت و یکم بالا نگهدار

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری