معمولا جمعه ها چکار میکنید ؟؟؟

رفلاکس کولیک

۱۷ پاسخ

معمولا خانه نشین میشیم😑🤣🤣

بنام خدا همیشه خونه مثل لوازم خونه شدیم دیگه ازبس خونه موندیم🥺

منو شوهرم قبل بارداری همیشه تفریح بودیم جمعه ها الان که بچه داریم نمیریم تا یکم بزرگ‌تر بشه

بچه داری🥲

ما معمولا میریم کوهی جنگلی جایی،ولی امشب عروسی دعوتم و هوا خیلی گرمه خونه ام🤣

تا قبل بچه کم پیش میامد خودمو همسرم هردو جمعه خونه باشیم یا من شیفت بودم یا همسرم
الانم که خودم خونه ام زیاد با بچه بیرون نمیریم مگه اینکه بریم خونه مامان بابام

درخانه به کارای بدمون فکر میکنم😂😂😂گرچه هرجمعه میریم باغ خواهرم که این هفته شوشو جون کار داشتن🫠

تو خونه .مادرشوهرم‌زنگ میزنیم بیایم میگه نه بچه هاتون اذیت میکنن حوصله ندارم .حوصله نوه دخترش داره .نوه پسرش نداره .من موندم تو که اعصاب نداری چرا۶تا اوردی

خونه رو تمیز میکنیم

میخابیدیم
الان ب لطف نی‌نی نمیتونیم بخابیم 😃

ما هر جمعه میریم گردش☺️

معمولا با شوهر دعوا میکنیم 😂

شورت میشوریم😅

خونه داری بچه داری
شوهر مریض شده خوب شد تا عصری یه دور میخوریم روستاهای اطراف شهرمون

مثل روزهای دیگه خونه ایم

بیکاار
همسر سرکاره
من و دخترم باهم میخابیم‌،بیدار میشیم ،بازی میکنیم ، غذا میخوریم، دوباره میخابیم😂😂

استراحت

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۶ ماهگی