۳ پاسخ

کتلت درست کن توش تخم مرغ نزن کاری نمیشه

بستگی به دمای هوا داره ولی من باشم نمیزارم بیرون
حالا چند ساعت باید بمونه
ساندویچ کالباس ببر
با خیارشور و گوجه و چیپس

من کباب درست کردم خرابم نشد ولی بزار تو کلمنی جایی ک جاش سرد باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجکها مامان وروجکها ۳ سالگی