خانما شما برا کنترل حالت تهوع چی میخورین ؟

۱۰ پاسخ

وای ۱۴ هفته هنوز حالت تهوعت خوب نشده؟؟😱
من به امید اینکه تا هفته ۱۲ تموم میشه دارم تحمل میکنم😭

اندانسترون

هفته۱۸هستم هیچی😂

دیمترون

من هیچیییی روم تاثیر نداشت تا4ماهگی تهوع بینهایت شدید داشتم آب هم نمیتونستم بخورم فقط با سرم زنده بودم بعداز 4ماه دیگ خوب شدم9کیلو کم کرده بودم

بعد من دکترم انقد حساسه اینارو داده ، همینجوری نرو قرص ضد تهوع نگیر از داروخانه ، گاهی اوقات خودشون یه چیز تجویز میکنن با اینکه میگن گیاهیه و مخصوص دوران بارداری ولی من دکترم دعوام کرد گفت حتما همون متوکلوپرامید بخور

ویتامین B6 صبحا و قرص ضد تهوع متوکلوپرامید بیشترین جوابو گرفتم ازش ، اگه اینا نسازه واقعا دیگه خدا فقط میتونه جوابتو بده😂تازه من اینارو میخورم بهترم فقط ، اگه قرار باشه حالم بد بشه خودش بد میشه ، یه جور کمکی ان اینا ، خودمم فک میکردم تا ۱۲ هفته تموم شه ولی اینطور که معلومه تا ۱۶ ادامه داره

لیمو ترش حالم رو خوب میکرد و
قرص متوکلوپرامید

صبح ها نیم ساعت قبل صبحانه یه چیز خشک مثل بیسکوییت اینا بخور- اولشم اب و مایعات گرم مثل چای نخور- بعد صبحانه تو بخور- ویتامین پ۶ با صبحانه بخور

صبح قبل صبحانه یه دونه سیب بخور خیلی تاثیر داره و رب انار هم خوبه برای حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری