بچه ها به پهلوی راست میخوابم دلم دردمیگیره چرا؟

۱ پاسخ

منم همین طوری ام میگن خون رسانی کم میشه به یک رگ فشارمیاد واسه همون درد بدی میگی ولی همینکه به پهلو چپ بخوابی بعد یه ربع اروم میشه کم کم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی