منم درد میکنه وقتی میشینم البته از آخرای حاملگیم همینطورم
منم داشتم الان خوب شدم
من فکر میکردم تنها من اینطوری هستم الان که نظراتو خوندم دیدم زیاد هستن،واقعا برا من خییییلی شدیده از اول زایمانم تا الان عذاب کشیدم
طبیعی
اخ منم درد داررررم
من رابطه داشتم درد گرفت چن روز
منم درد دارم مخصوصا وقتی طولانی میشینم سعی کن جای نرم بشینی یه بالشتایی هست وسطشون گرده سوراخه اونا عالین من رو اونا میشینم خوبه
من از آخرای بارداری به این درد دچار شدم الانم دردش بیشتر شده فک کنم برای اینه ک همش میشینم بچه رو شیر میدم پشتم درد میکنه.
من سزارین شدم
منم داشتم خودش کم کم خوب میشه
منم همینطور
ای وای
منم دارم
طولانی ک میشینمدرد میگیره🥲
عزیزم منم طبیعی زایمان کردم و الان برای نشستن اذیت میشم سوال منم هست اتفاقا باسنم خیلی درد میکنه و ب سختی میتونم بشینم
منم بارداری دومم داشتم
دکتر گفت تا دوماه بعد زایمان اگه رفع نشد برم دکتر که خداروشکر بهتر شدم
شایدبواسیرع
طبیعی زایمان کردی دیگه بخاطر اون فشار اومده ب مرور کمتر میشه ولی ممکنه تا یکسال دردشو داشته باشی
منم داشتم الان دوماه ونیم از زایمانم گذشته طبیعی زایمان کردم الان کمی بهتر شدم فکر میکنم چون زایمان اولم بود بچه همش بریچ بود و ماه های آخر سرش تو لگنم بود و موقع تولد3600هم وزنش بود اینا همش تاثیر داشت چون لگن خودم هم پهن نیست بهم فشار اومد واسه بهبود هم از بالش طبی استفاده کن از اونا که بهشون میگن بالش دونات
وای منممممممم
طبیعی بودی ؟
منم دارم
وای مال من بیش ازحده نمیتونم روبه بالابخوابم
منم دارم خیلی بده
فک کنم زابمتنهای بیهوشی از کمر اینطوره
من ندارم اگه شدیده برو دکتر
والای منم
البته من سال های پیش چند بار دنبالچه م در رفته بود که دادم جاش انداختن ولی دکتر نرفتم از این زن های قدیمی که از این کارا بلدند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.