خانما لرز شیر چطوریه ؟

۶ پاسخ

وااای برای من که خیلییی بدبود،یه لحظه استخونام باهم درحال ترکیدن کوچیکترین نسیمی بهم می خوردمی سوخت ازدرد،زیرپتومیرفتم انگارکه توسیبریم

یعنی چی ؟؟؟ پس توضیحات؟؟

منظورت چیه

ینی چی ؟

یعنی چی؟

هنوز هم دارین یا نه من الان چهل روزه زایمان کردم لرز میکنم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی