خداروشکر از این مرحله گذشتم امشب رفتم فروشگاه از کنار مابی بی ها گذشتم الکی به دخترم گفتم مامان بگیرم گفت نه مامان من جیش نمیکنم میرم دسشویی خر ذوق شدم البته خیلی وقته گرفتم لز پوشک
بله عزیزم اولین روزها که خودمان میبردیم هر نیم ساعت بعد هر یه ساعت
سحر جان دختر منم زیاد حرف نمیزنه ولی از پوشک گرفتمش
مثلا میزنه رو باسنش میگه ایش میدوه سمت دسشویی
شمام یه تلاش بکن ببین شاید خودش علاقه نشون داد زود یاد گرفت
دختر جارم اصلا هیچ حرفی نمیزد ولی دوسالگی از پوشک گرفتش اونم فقط دستش میزاشت رو باسنش چیزی نمیگفت
بابا میگه -صدای چندتا حیوان گربه گاو سگ- بره-
بله عزیزم حرف زدنش در حد پسر شماس ومن خیلی استرس دارم
تنها چیزی که امیدوارم میکنه و دلگرمیم میده همینه که این پروسه ی پوشک و طی کرده با موفقیت
بابا میگه -صدای چندتا حیوان گربه گاو سگ- بره-
بله عزیزم حرف زدنش در حد پسر شماس ومن خیلی استرس دارم
تنها چیزی که امیدوارم میکنه و دلگرمیم میده همینه که این پروسه ی پوشک و طی کرده با موفقیت
پسر منم حرف نمیزنه ولی گرفتمش خدا رو شکر خطا نداشته که اذیت بشه
منم خیلی دو دل بودم بخاطر اینکه حرف نمیزنه دست من یا پدرش و میگیره میره در دستشویی یا بیرون باشیم اشاره میکنه به اونجاش
شبا هم خدا رو شکر مشکلی نداشته دوماه میشه دیگه پوشک استفاده نکردم
پسرمن جیش میره دستشویی ولی پی پی تاپوشک نکنم نمیکنه
از صبح میزد روی باسنش میگفت دستشویی
میبردمش فقط جیش میکرد الان پوشک کردم پی پی کرد
سحر ببخشید میپرسم جون یه مادری شاید از سوالم ناراحت بشی،برا حرف زدنش اقدامی نکردی گلم؟یعنی هیچ حرفی نمیزنه چطور خواسته اشو میگه
هنوز مای بی بی می پوشه ؟
پاهاش هم مثل پاهای پسرم همش کبوده😀
هوز پوشکش میکنی سحرجان
من فکرمیکردم دخترمن اینجوریه کشته منوهیچ جوره تو دسشویی نمیکنه میره پوشک میاره میخوابه😆
😂😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.